El Novavenda de Llançà renova la seva zona de congelats

Al supermercat Novavenda de Llançà continuem treballant per millorar l’experiència de compra dels nostres clients amb la renovació completa de tots els congeladors de la botiga.

Amb aquesta actuació, incorporem nous equips més moderns, eficients i funcionals, pensats per oferir una millor conservació dels productes congelats i una experiència de compra més còmoda i pràctica.

A Novavenda continuem apostant per la modernització dels nostres establiments i per la millora constant dels espais comercials, amb l’objectiu d’oferir un servei més eficient, confortable i adaptat a les necessitats del dia a dia.

Aquesta actualització al Novavenda de Llançà forma part del nostre compromís amb el territori i de la nostra voluntat de continuar millorant els supermercats per continuar oferint la millor experiència als nostres clients.

Més notícies

OFERTES DESTACADES

  • DETERGENT LÍQUID DIXAN 28/30 R

  • BOLQUERS T5 BLAU DODOT 54/56 U

  • CREMA DE FORMATGE PHILADELPHIA 200 G

  • BARRETES TWIX / SNICKERS / BOUNTY 1 U