A Novavenda tornem a posar en marxa una nova acció pensada per als nostres clients. En aquesta ocasió, i amb la col·laboració de Casa Modena Copizzes artesanes, oferim l’oportunitat de guanyar 2 entrades per assistir al partit entre el Girona FC i la Real Sociedad, que tindrà lloc el 14 de maig a l’Estadi Montilivi.
El període de participació començarà el 28 d’abril a les 12:00 h i finalitzarà el 7 de maig a les 23:59 h. Per entrar al sorteig, només caldrà seguir les indicacions que compartirem a les nostres xarxes socials. Una dinàmica fàcil i oberta a tothom qui vulgui formar part d’aquesta experiència.
El premi consistirà en dues entrades per a una única persona guanyadora, que podrà gaudir del partit amb l’acompanyant que esculli. El nom del guanyador o guanyadora es farà públic el 8 de maig a través del mateix canal on s’haurà anunciat el sorteig.
Des de Novavenda continuem apostant per iniciatives que apropen el futbol i l’ambient de Montilivi als nostres clients. Qui sap si aquesta vegada et toca a tu.
Segueix-nos a INSTAGRAM i no deixis passar l’oportunitat. Molta sort!
El Novavenda de Llançà renova la seva zona de congelats
Al supermercat Novavenda de Llançà continuem treballant per millorar l’experiència de compra dels nostres clients amb la renovació completa de